Specialist in carrières

Service / Aftersales manager

Service / Aftersales manager

1046

Almere

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende en uitdagende functie met veel eigen verantwoordelijkheid
  • Ruimte voor eigen initiatief en creativiteit – jij bepaalt mede hoe je rol eruitziet
  • Werken binnen een hecht familiebedrijf met een informele sfeer en professioneel team
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenregeling, laptop en telefoon van de zaak
  • 27 vakantiedagen en 13 ATV-dagen volgens de CAO Metalektro (bij fulltime dienstverband)
  • Winstuitkering bij goede bedrijfsresultaten
  • Mogelijkheden voor (interne) trainingen en opleidingen ter ondersteuning van jouw ontwikkeling

Hoe ziet je week eruit?

  • Plannen en coördineren

    0%
  • Kwaliteit en veiligheid bewaken

    0%
  • Klantrelatiebeheer

    0%
  • Offertes en servicevoorstellen

    0%
  • Overig

    0%

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in een technische richting zoals werktuigbouwkunde, elektrotechniek of technische bedrijfskunde
  • Enige ervaring in een technische werkomgeving, bij voorkeur binnen een serviceafdeling
  • Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden
  • Stressbestendig, schakelt snel, klantgericht en oplossingsgericht
  • Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal
  • Digitale en administratieve vaardigheden, ervaring met ERP- en planningssystemen

De vacature

Doel van de functie Service / Aftersales Manager:

Als manager van de service- en aftersalesafdeling ben jij verantwoordelijk voor het waarborgen van de hoogste servicekwaliteit. Je leidt een klein serviceteam en tilt het naar een hoger niveau. De rol is veelzijdig en biedt ruimte om écht impact te maken op verschillende projecten. Efficiënt gebruik van mensen en middelen is jouw uitdaging.

Werkzaamheden: 

  • Je bewaakt de kwaliteit en doorlooptijd, met continue focus op optimalisatie van service en klanttevredenheid
  • Je coördineert de planning en voorbereiding van serviceorders
  • Je bent verantwoordelijk voor de (financiële) resultaten van de afdeling en rapporteert hierover aan het management
  • Je geeft sturing aan een aantal servicemonteurs, voert werkoverleggen, ontwikkel- en beoordelingsgesprekken, en houdt veiligheidsinspecties en kwaliteitsaudits
  • Je onderhoudt proactief klantrelaties en fungeert als eerste aanspreekpunt bij escalaties, storingen en andere issues
  • Je stelt serviceoffertes en upgradevoorstellen op en volgt deze op
  • Je werkt actief aan de verdere professionalisering van de afdeling en procesverbeteringen

Collega aan het woord

Geen dag is hetzelfde, want onze klanten bevinden zich wereldwijd — van prestigieuze jachten tot high-end vastgoedontwikkelaars

Werken bij

Onze opdrachtgever is al enkele decennia de absolute specialist in de inzet en ontwikkeling van vacuümtechnologie voor het afvoeren van afvalwater. Vacuümriolering wordt veelal toegepast in gebieden waarin geen enkel ander systeem mogelijk is. Denk hierbij aan (jacht-) havens, eilanden, buitengebieden, vakantie parken, aan boord van schepen, gemeentelijke toepassingen, industriële sites. Tevens is het bedrijf de specialist m.b.t. nieuwe sanitatie in gebouwen en condens afvoer systemen voor supermarkten.

Interessante baan?

Hebben we nog steeds je aandacht en wil je samen met ons onderzoeken of dit jouw nieuwe uitdaging wordt? Dan zie ik jouw sollicitatie graag tegemoet via onderstaande button.

Vragen? Neem gerust contact met mij op!

Manon Huisman

manon@burgersupport.nl

(0320) 23 29 23

Een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA), specifieke testen of een uitgebreid assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure .

Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

×

Neem contact met ons op via Whatsapp.

× Chat met ons!