Vacature Customer Service Manager
778
Lelystad
Wat bieden wij?
- Een prettige werksfeer
- Een fulltime dienstverband
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van cursussen & trainingen
- Mogelijkheid tot het gratis testen van de allernieuwste fietsen en producten
- Gratis deelname aan diverse sportevenementen
- Reiskostenvergoeding
- Pensioenregeling
- 26 vakantiedagen
Hoe ziet je week eruit?
Wat neem je mee?
- Hbo werk- en denkniveau met relevante ervaring als teamleider of manager
- Een open, enthousiaste en collegiale persoonlijkheid met een sterk commercieel inzicht
- Zeer gestructureerd in werkaanpak en administratief nauwkeurig
- Capaciteit om bestaande processen te analyseren en te optimaliseren
- Een analytisch vermogen om data te interpreteren en strategische beslissingen te ondersteunen
- Affiniteit met fietsen is essentieel; technische kennis van fietsen is een pluspunt
- Vloeiend in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift
- Vaardig in het gebruik van Microsoft Office (Excel, Teams, Outlook) en ervaring met CRM-systemen
De vacature
Doel van de functie Customer Service Manager
In de functie van Customer Service Manager bij Giant Benelux ben je de spil in het interne sales- en aftersalesproces voor zowel B2B als B2C. Je stuurt een toegewijd Customer Service team aan en motiveert hen om op topniveau te presteren, met als doel de klanttevredenheid en de service naar dealers en consumenten continu te verbeteren.
Naast teammanagement ben je verantwoordelijk voor het stroomlijnen van processen en het effectief benutten van commerciële kansen. Je werkt nauw samen met afdelingen als Sales, Finance, Product en Marketing en je bent lid van het Management Team, waarbij je rapporteert aan de General Manager. In deze rol speel je een actieve rol in het verbeteren van het klantgerichte beleid, waarbij je zelf ook de handen uit de mouwen steekt om optimale resultaten te behalen.
Werkzaamheden
- Leidinggeven aan een team van ongeveer 9-10 FTE en coördineren van de dagelijkse werkzaamheden
- Het trainen en ontwikkelen van teamleden op het gebied van vaardigheden, kennis en commercie
- Contact onderhouden met dienstverleners bij escalaties en zorgdragen voor constructieve oplossingen
- Nauw samenwerken met het Sales team, Finance en Sales Operations
- Verantwoordelijk voor projectmanagement en het waarborgen van de voortgang
- Optimaliseren van processen om doorloopsnelheid en efficiëntie te verbeteren
- Opstellen van regelmatige rapportages om prestaties en voortgang inzichtelijk te maken
- Bepalen en opvolgen van team-KPI’s om doelstellingen te behalen en verbeteren
- Monitoren van de afterservice en de werkplaats
- Beheer en opvolging van letselschades
- Actief meewerken in de dagelijkse operatie en ondersteuning van het team
Eigenschappen
- Leiderschap
- Enthousiast
- Klantgericht
- Fietsen
- Proactief
- Oplossingsgericht
Collega aan het woord
"Ben jij een inspirerende, gestructureerde leider die zich vol inzet om samen met zijn/haar team de best mogelijke service te verlenen? Dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet bij Giant Benelux!"
Werken bij
Giant is wereld's grootste fietsenfabrikant met fabrieken in Azië en Europa. Het bedrijf is opgericht in 1972. Behalve de fietsen die onder de Giant merknaam verkocht worden fabriceert Giant fietsen voor verschillende hoogwaardige fietsen merken als OEM-fabrikant.
Interessante baan?
Hebben we nog steeds je aandacht en wil je samen met ons onderzoeken of dit jouw nieuwe uitdaging wordt? Dan zie ik jouw sollicitatie graag tegemoet via onderstaande button.
Vragen? Neem gerust contact met mij op!
Rosemyn Helsdingen
rosemyn@burgersupport.nl
(0320) 23 29 23
Een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA), specifieke testen of een uitgebreid assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure .