Specialist in carrières

Vacature CRM & Campagne Marketeer

Vacature CRM & Campagne Marketeer

726

Emmeloord

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende baan binnen een innovatief bouwbedrijf
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3.475 en € 4.550 op basis van een fulltime dienstverband
  • Ruimte voor persoonlijke groei en doorgroeimogelijkheden
  • De mogelijkheid om hybride te werken
  • Een inspirerende werkplek met enthousiaste en betrokken collega's

Hoe ziet je week eruit?

  • Ontwikkelen en beheren van CRM- en Campagnestrategieën

    0%
  • Optimaliseren van de klantbeleving

    0%
  • Analyseren van klantdata en markttrends

    0%
  • Overige werkzaamheden

    0%
  • Ondersteuning bij merkbekendheid en advies

    0%

Wat neem je mee?

  • Een afgeronde hbo-opleiding in Marketing & Communicatie, Commerciële Economie of vergelijkbaar
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in CRM-beheer, campagnemanagement of een vergelijkbare functie
  • Kennis en ervaring met data-analyses in het consument- en klantsegment
  • Ervaring met databases, SQL en BI-tooling of PowerBI. Ervaring met Hubspot is een pre

De vacature

Doel van de functie CRM & Campagne Marketeer

Als CRM & Campagne Marketeer ben je verantwoordelijk voor het vergroten van de merkvoorkeur, zichtbaarheid en klanttevredenheid. Je ontwikkelt en voert effectieve CRM-strategieën en campagnes uit die gericht zijn op het bereiken van de juiste doelgroep en het versterken van de klanttevredenheid, -betrokkenheid en -loyaliteit. Je analyseert consumentengedrag en marktontwikkelingen om kansen te signaleren en zet deze om in een CRM- en campagnejaarplan. Door jouw creatieve en proactieve aanpak zorg je voor doeltreffende campagnes en workflows die bijdragen aan een optimale klantreis.

Werkzaamheden

  • Analyseren van klantdata en markttrends om marketingkansen te identificeren voor de organisatie
  • Ontwikkelen en opstellen van een campagne- en CRM-jaarplan, op basis van de verkregen inzichten
  • Optimaliseren van klantwaardering en klantervaring door middel van het initiëren, ontwikkelen en implementeren van CRM-workflows
  • Mede bepalen en verantwoordelijk voor het uitvoeren van CRM-strategieën
  • Vergroten van merkvoorkeur en merkbekendheid via doelgerichte campagnes
  • Continu testen, ontwikkelen, inrichten en vastleggen van CRM in een goed programma alsmede het uitvoeren van gerelateerde werkzaamheden
  • Registreren en verrijken van klant-, markt- en concurrentie-informatie via marktonderzoek en klantpanels om de klantreis en merkrelevantie te verbeteren
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren en ideeën aandragen ten aanzien van CRM om het merk verder te laten groeien

Collega aan het woord

"Zie jij jezelf in deze functie en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Reageer dan nu!"

Werken bij

Onze opdrachtgever is een innovatief bouwbedrijf dat al ruim 25 jaar (half-)vrijstaande woningen bouwt. De organisatie staat bekend om haar klanttevredenheid. Bij deze organisatie geeft iedereen zijn/haar volle inzet voor de organisatie en haar klanten, maar is er ook ruimte voor plezier en leuke activiteiten.

Interessante baan?

Hebben we nog steeds je aandacht en wil je samen met ons onderzoeken of dit jouw nieuwe uitdaging wordt? Dan zie ik jouw sollicitatie graag tegemoet via onderstaande button.

Vragen? Neem gerust contact met mij op!

Marleen Kanis

marleen@burgersupport.nl

(0320) 23 29 23

Een Persoonlijke Profiel Analyse (PPA), specifieke testen of een uitgebreid assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure .

Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

×

Neem contact met ons op via Whatsapp.

× Chat met ons!